onsdag den 19. oktober 2011

Skovtur

Jeg orker ikke at skrive noget, så vil nøjes med at vise billeder fra skovturen med far og Silke i dag :)


Det eneste Silke er bange for i hele verden er køer..
Så hun knurrer på afstand.. ;)


Mit yndlingssted i skoven er ved den lille bæk, hvor vi legede som små :)


Det er IKKE sjovt at sidde stille, når man har så meget energi..


Idyl :)


Baby <3


Fjolle skat.. Jeg elsker dig!


På vej hjem hentede vi Mille i min lejlighed
 og tog hende med hjem til mine forældre..
 Hun er vild med at køre i bil, så længe hun ikke er i bur,
men hun må kun være løs på den lille strækning..


3 kommentarer:

  1. Jeg vil altså snart gerne med i hundeskoven :D

    SvarSlet
  2. Du har rigtigt fanget efterårsstemningen med dine billeder...

    SvarSlet
  3. Haha, Silke er SÅ skøn på det næstnederste billede. :D

    SvarSlet