torsdag den 13. oktober 2011

Mors fødselsdagskage


I år blev min mors fødselsdagskage en smule forsinket, men bedre sent end aldrig, som man siger.. :)
Jeg har jo, som i ved, en hund og en kat, og mine forældre har families gamle kat Froy, som efterhånden er 15 år gammel.. Min mor elsker dyr og hun har tit sit hyr med at holde styr på dem alle sammen (Mille er altid med Silke og jeg hjemme ved mor og far på besøg - også når vi overnatter) Selvom de driller hende og nogengange driver hende til vanvid, så ved jeg at hun elsker dem allesammen meget højt..
Derudover har min mor noget med knapper.. Så snart en bluse, taske osv. har knapper på, så er min mor helt solgt.. Udover det så er hun også meget glad for at strikke og hækle.. Så jeg besluttede mig for at kombinere de tre ting og lave en dyre/knappe/strikke kage.. Hehe.. Det lyder umiddelbart ikke så flot, men jeg er faktisk rigtig tilfreds med resultatet :)
Kagen består af lyse bunde med tobleronecreme og sommerbærmousse.. Smurt op med lys chokolade ganache.. Mums..



Mille med garnnøglen, gamle Froy slapper af og Silke sidder på sit yndlingstæppe :)



Sukkerhund <3
 
Søde dyr :)


Den dag var vi sammen med verdens smukkeste Alberte..
Hun er noget af det mest nuttede, der findes :)





2 kommentarer:

  1. Hold fast, hvor er du kreativ!!

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Det er sødt af dig at sige det, det betyder meget :)

    Mette (kan ikke logge ind)

    SvarSlet