lørdag den 15. oktober 2011

Lørdagshygge

I dag har jeg været ude i stalden, hvor min hest står opstaldet indtil hun får lært at gå i trailer.. Det er en fantastisk gård, hvor jeg har tilbragt mange gode timer ude.. I dag gik min træning med Serafina rigtig godt; først blev hun striglet inde i stalden (jeg fik renset 3 hove og hun løftede det 4. ben) Udenfor var hun lidt oppe at køre, fordi der var en masse larm (naboen savede med motorsav, en hund gøede osv) Men taget i betragtning af at hun ikke har prøvet mere end hun har, så synes jeg at hun er så dygtig..
Men hun skal lære at holde sig på afstand fra mig og ikke overskride mit personlige space, for ellers kan det blive farligt en dag.. Hvis hun nu går helt oppe i mig og pludselig springer fremad, fordi hun bliver bange, så kan jeg komme slemt til skade.. Så det træner vi meget her i starten..

Efter træningen gik jeg op i den lille æblehave og samlede nedfaldsæbler til hestene.. De elsker allesammen æbler, så det bringer stor lykke i stalden :) Hold kæft jeg elsker at være sammen med alle de muler!

Æbler til hestene og kæmpeæblet til mig ;)



Det største æble jeg nogensinde har set..
Man kan godt nok ikke så godt se det på billedet..
 


Når jeg snakker med hesten overfor Serafina,
gør hun sig til og skaber sig, for at få min opmærksomhed :) Hihi
 

Klamme hund, der har rullet sig i noget.... klamt?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar