torsdag den 20. oktober 2011

Halloween

Jeg eeeelsker Halloween.. Jeg er ikke en af dem, der synes at det er "alt for amerikaniseret" En højtid, der fejrer uhyggen og samtidig giver dig mulighed for at klæde dig ud? What is there not to like? ;)
Jeg elsker at planlægge, bage, pynte, være kreativ, udhule græskar osv, så drømmer om engang at få lov til at planlægge den vildeste Halloweenfest.. Har så mange ideer, der drøner rundt i mit hoved.. Jeg er generelt helt vild med at dekorere ting..
I år bliver det ikke til det helt vilde.. Jeg skal ha udhulet græskar og bagt lidt forskelligt.. Håber på at jeg evt. næste år kan komme i tivoli, det ser simpelthen så fantastisk ud.. Og så er min drøm at dyrke et græskar ude i min have.. hehe

Sidste år holdte min veninde en lille halloweenfest, hvor jeg hjalp med mad og oppyntning og for et par år siden holdte jeg halloween hyggeaften med min x-kæreste, hvor jeg pyntede hele spisestuen op.. Bla med dele fra Mariager Skoles skelet :D 
I år skal dagen tilbringes med min hest og natten med Silke og Mille, men ikke mindst Jack Skellington og hans venner ;)


Sidste års græskar-lanterne


2 kommentarer:

  1. Jeg kommer til at savne halloween festen i år ;)

    SvarSlet
  2. Jaa det gør jeg virkelig også ;)

    Mette

    SvarSlet