søndag den 9. oktober 2011

Glædelse

Der er sket så mange ting i mit liv den sidste uge.. For det første så skal jeg (endelig) til at starte i behandling.. Man må også sige at det virkelig er på tide efter at jeg har ventet i snart 15 måneder på det..
Men i tirsdags var jeg ved et møde på klinikken, hvor jeg blev fortalt om den gruppe jeg skal til at starte i.. Gruppen består af otte og vi er allesammen kvinder.. Jeg skal starte på tirsdag og jeg er godt nok nervøs må jeg sige.. Det bliver mærkeligt at møde de andre.. Der er så mange tanker, der kører rundt i mit hoved..
Selvom det var hårdt at vente på behandling, så er det altså også mærkeligt pludselig at skulle i gang..
Udover gruppe terapi skal jeg også gå i individuel terapi en gang om ugen.. Ham jeg skal gå ved møder jeg i morgen, så det er jeg godt nok også spændt på hvad han er for en :)

Og for det andet (men bestemt ikke mindre vigtigt) så skal jeg ha en hest :D :D :D :D Jeg tror slet ikke at jeg kan beskrive hvor ovenud lykkelig jeg er for det.. Det er dog bare en hest jeg skal låne, men har den som min egen, også i op til flere år! Det er fantastisk, for det er min største drøm, der næsten kommer i opfyldelse nu :) Så bliver de næste to år med behandling ikke helt så svære at komme igennem.. Hurra :D :D


Nu skal jeg ikke længere nøjes med gyngehesten i vinduet ;)


1 kommentar:

  1. Det var dog en glædelig nyhed :)
    Hvad er det for en behandling du er startet på?

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet