onsdag den 26. oktober 2011

Fødselsdag

I mandags blev min elskede hund 2 år gammel.. Jeg fatter slet ikke at hun allerede er 2 år gammel.. Jeg får på en måde stres, fordi hun ikke må blive gammel og dø fra mig, fordi hun er min bedste ven.. Men åh, hun er jo stadig kun 2 år :) Stop Mette!

Far kørte mig til terapi i Aalborg og bagefter var vi i hele 3 dyrebutikker, for at finde de rigtige gaver til prinsessen.. Stakkels far :)
Jeg endte med at købe to halsbånd: et rødt og et grønt/lilla med peacetegn, bacongodbider, kødben og far købte også et dejligt kødben..

Når man har fødselsdag skal man jo også have kage, så igen i år lavede jeg en kage af rugbrød og leverposteg.. I år var den drysset med revet hundechokolade.. Silke elskede den og guffede den lystigt i sig og bøvsede højt bagefter..
De voksne skulle jo også mærke at det var fødselsdag, så vi fik boller, varm kakao og lagkage fra yndlingsbageren :)

Lækker hundekage :)

Silke kom til at skubbe kagen ud på gulvet af bare begejstring :D

Muddis nye seje halsbånd :)

Namme namme nam :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke igen, Muddi, og sikke et fint halsbånd du har fået! :)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg nogensinde ender med at blive hund i et af mine næste liv, vil jeg ønske du blev min ejer. Hvor er Silke heldig hun endte hos dig :)

    SvarSlet