onsdag den 26. oktober 2011

Pigen med dragetattoveringen

Det er vist ingen hemmelighed for folk, som kender mig at jeg er helt vild med Millenium Trilogien af Stieg Larsson.. Bøgerne er fantastiske og filmene er også helt outstanding.. Jeg har et blødt punkt for Lisbeth Salander og jeg må indrømme at jeg er en lille smule (meget) betaget af hende.. Hvis jeg var til piger ville det helt klart være en som hende.. Jeg håber VIRKELIG at amerikanerne ikke fucker filmene og Lisbeth helt op, men det kan jeg nu godt være lidt bange for..
Jeg har i dag læst at H&M laver en Lisbeth Salander inspireret kollektion i samarbejde med kostumedesigneren fra filmen.. Jeg skal helt sikkert ud og have fat i noget af det, når det kommer på gaden d 14 december :) Du kan læse om det her..

For selvom jeg også er meget piget og ofte går i feminine kjoler, så er jeg vild med nitter, Doc Martens og sidecuts ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar