mandag den 17. oktober 2011

Glæde, sår og held

Jeg har nu på mine forældres computer fundet nogle gamle billeder af Serafina, som jeg troede var gået tabt på min gamle computer.. Og jeg er virkelig glad for det.. På billederne er hun omkring 1 år og 4 måneder..
Hun har en bandage om benet, fordi hun på foldet blev viklet ind i noget løs tråd og fik en meget alvorlig skade.. Den er hun heldigvis ovre nu, men til mit store kæmpe held har hun et grimt ar derefter, så hun kan ikke sælges pga det ikke er tilladt at starte stævner på højt plan med tydelige ar..

Så selvom det var et frygteligt sår og hun havde mange smerter, så kan jeg ikke lade være med at glæde mig over det nu, for ville umuligt have haft råd til at købe hende, hvis hun ikke havde aret.. Jeg fik hende jo faktisk foræret :) Jeg er så taknemmelig og vil aldrig nogensinde glemme hendes gamle ejers gavmildhed!



Smukke Finesen inde i stalden
efter såret er blevet vasket og bandagen skiftet :)
 





Serafina foran et af mine drømmehuse ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar