torsdag den 8. september 2011

Torsdag

Igår aftes kunne jeg ikke rigtig falde til ro og var derfor nødt til at gå hjem til mine forældre og sove.. Hjemme hos dem er der mere trygt og jeg er ikke alene, hvis jeg skulle få nogle dumme tanker..
Jeg trængte virkelig meget til at få sovet uden noget at bekymre mig om noget, fordi mor kunne passe på mig.. Jeg vågnede først omkring kl 15 næste dag, fordi min mor vækkede mig.. Jeg blev nemlig nødt til at stå op, fordi jeg skulle mødes med en veninde på Insushi i Randers, som er en helt fantastisk sushi restaurant, hvor de har den bedste running sushi..
Jeg mandede mig op, og det endte da også med at jeg kom afsted og havde en hyggelig aften, selvom jeg kunne mærke at tankerne inde i hovedet prøvede at ødelægge det hele for mig.. Men det fik de ikke lov til at aften og jeg hyggede mig meget med min veninde Christina..
Jeg kan desværre mærke at der bliver flere og flere af de mørke tanker og jeg er begyndt at vende mig mere ind i mig selv igen.. Det kommer især til udtryk nu hvor alle andre er i gang med arbejde/uddannelse igen og jeg bare er herhjemme, helt alene, og jeg kan ikke andet.. Heldigvis har jeg min lille guldklump, Silke <3

1 kommentar:

  1. Tak for en hyggelig aften! Hvor er det bare et über nice billede ;)

    SvarSlet