mandag den 12. september 2011

Bride to be

Igår tog jeg en tur til Århus, nærmere bestemt hjem til Mia.. Hun havde nemlig lagt store planer for dagen.. Vi skulle nemlig en tur til Bjerringbro sammen med hendes mor.. Og hvad søren laver man i Bjerringbro på en søndag? Man kigger da på brudekjole til ens hjerteveninde :)
Mia har jeg kendt, siden hun i 5. klasse startede i min klasse og siden det, har vi faktisk, bortset fra et par perioder, været tætte veninder.. Hun er der altid for mig; hun lytter, trøster og snakker med mig når jeg er skidt og hun får mig til at fnise og pjatte, som var jeg en lille pige :) Og nu skal hun giftes! <3 Med hendes C, som hun elsker så højt, så jeg er så glad på deres vejne! Det er så stort, fordi vi som små piger snakkede om drenge, som med tiden blev til fyre og som nu bliver til hendes mand!


Men vi tog jo som sagt til Bjerringbro og HOLD NU KAJE for en kjole.. Hun lignede jo en prinsesse.. Kjolen er perfekt til hende, men det er også den første hun prøver, så hun har besluttet at se nogle flere inden hun bestemmer sig.. Jeg ville gerne vise jer et billede af hende i kjolen, men gud forbyde at C, ved et tilfælde faldt over min blog og så kjolen.. Hehe

Jeg har lovet Mia at hjælpe hende med en del til brylluppet og jeg er spændt; jeg elsker planlægning, at være kreativ osv, så det er en win win for os begge to.. Jeg er overbevist om at, når/hvis jeg skal giftes, bliver jeg den sygeste bridezilla, der vil have perfektion ned til den mindste detalje og at tingene bliver præget af tvangstanker og handlinger..
Mia er helt anderledes og tager tingene som de kommer, så jeg tror at det bliver godt at jeg kan hjælpe hende og at hun er the boss, så hun kan sige "nu er det fint Mette, den er smuk" og så kan jeg slippe det, fordi hun er tilfreds.. :)

1 kommentar:

  1. wow, du har ret, hun ligner jo en prinsesse! :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet