mandag den 5. september 2011

I just died and went to shoe heaven!!

Jeg kan ligeså godt indrømme det: jeg er blevet forelsket.. Meget forelsket.. Jeg har kastet min kærlighed på glimtende, glitrende fantastiske stilletter.. Jeg har altid elsket glitrende ting og jeg kan ikke få nok, men de her sko.. Wauw! :D
Det er en britisk pige, der selv sidder og limer alle de små krystaller på.. Det er ret fantastisk synes jeg og det gær at jeg elsker dem endnu mere..
Jeg ved at nogen vil synes at de er alt alt for meget, men jeg ELSKER sådan nogle sko.. Jeg er ikke så meget til farverigt og vildt tøj, så jeg er mere til knald på sko og accesories :)





Du kan selv tjekke dem ud her :)

2 kommentarer:

  1. wow de er flotte!
    og dejligt at du har fået lidt gang i bloggen igen sveske :)

    SvarSlet
  2. Ja jeg har lige holdt en pause.. Har ikke rigtig haft overskudet til det.. Håber det bliver lidt bedre nu :)

    SvarSlet