torsdag den 24. maj 2012

Livsstilsmesse på Clausholm Slot

I fredags var jeg med mor, hendes veninde Ellen (min gamle tysklærer) og hendes datter Cajsa (som jeg har babysittet) til livsstilsmesse på Clausholm Slot. Mor og jeg var også afsted sidste år og der besluttede vi at vi helt sikkert også skulle sfated i år.

Clausholm slot er et smukt lille hvidt slot med masser af vand omkring og store smukke haver. I de omkringlæggende haver i flere niveauer var der slået telte op i forskellige størrelser. Udvalget var stort og man kunne købe alt fra blomster, madonnafigurer, spabade til pitabrød fyldt med vildsvin og elgkød! Sidstnævnte skulle vi nu ikke nyde noget af, men mine veninder smagte det sidste år og det var faktisk ok!

Vi hyggede os rigtig meget med at gå rundt og se på alle de fine ting og ikke mindst smage på alle de skønne smagsprøver. Jeg købte ikke så meget i år, men kom dog ikke hjem med tomme poser ;) Jeg købte to store smukke "gamle" hatteæsker, en stor og en lille gave til min søster og af min mor fik jeg en Back On Track nakkevarmer til min dårlige nakke :)

Mor, Ellen og Cajsa foran "havedøren" til slottet :)

Smukke smukke æsker :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar