søndag den 6. maj 2012

I need you here.

Jeg troede aldrig jeg skulle få den opmærksomhed fra ham igen. Hva FUCK skete der lige?!!!!!!!! En ganske almindelig lørdag eftermiddag og en samtale ændrer pludselig karakter. Og resten af dagen har været mærkelig.
Jeg ryster stadig, selvom klokken nu er et om natten. Jeg har været svimmel, rystet, haft kvalme, haft sommerfugle i maven, grædt, smilet, haft gåsehud, været fuldstændig ukoncentreret og hengemt i tanker, mærket en lille varme i mit ellers dybfrosne og stenhårde hjerte. Hold kæft hvor er det underligt!!
Men det er bare ikke godt, for nu er jeg lige blevet sat 2 år tilbage og drømmer om ham mere end jeg har gjort længe. Troede ikke det var muligt at han tænkte sådan. Men det er ikke en åbning. Tror bare han blev grebet af de gode minder fra gamle dage.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar