søndag den 22. januar 2012

FatCat

Tidligere så jeg "Kia Liv på julemærkehjemmet" Egentlig ikke fordi jeg er specielt interesseret i at skulle se det, men jeg kom tilfældigvis til at se det.. Og det er faktisk ret spændende, for det kan jo ikke være en hemmelighed at jeg har taget en del på efter jeg har fået en masse medicin og har været meget deprimeret..
Jeg drømmer dag ind og dag ud om at tabe mig, men det er så skide svært.. Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for al mit overskud går jo med dyr og terapi..
Men min plan er at få snakket med terapeuterne i Aalborg om hvordan jeg skal få overskud til det og hvilke redskaber jeg skal bruge..

Det bliver bare kompliceret en del af, at min fod stadig gør ondt, hvis jeg laver noget, der bare er i nærheden af at løbe.. Jeg faldt jo af en hest i september og rev ledbånd over i foden, som man kan læse her.. Føler aldrig at den heler og det driver mig til vanvid! OG det sætter en stopper; både for træning men også i hverdagen, hvor jeg får skide ondt i den efter en hel dag i stalden..
Så jeg er i gang med at ændre mine madvaner og synes faktisk at det går rimelig godt.. Men jeg er bare SÅ dårlig til at falde i og give mig selv lov til at spise en kæmpe pose slik og chips, fordi "nu er jeg jo sammen med veninderne og SÅ skal vi da bare hygge" ØV!! Men verden er jo heller ikke sjov, hvis man aldrig må spise det, der smager godt..

Det var nok fra mig for denne gang.. Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar