mandag den 16. januar 2012

Not even glitter can embellish the truth

Det er godt nok lang tid siden jeg har blogget.. Ikke fordi jeg ikke har haft lysten, men alt mit overskud er gået til min hest.. Jeg elsker hende og alt det arbejde der følger med, men det ER hårdt og tror jeg har været for meget i en boble.. Jeg har ikke engang lavet juledekorationer og har ikke fået bagt kage i evigheder!  Jeg bliver jo nødt til trods alt at have andet i livet end dyr..
Jeg bor hjemme ved mine forældre nu og har gjort det i meget lang tid nu.. 4 måneder? Men har aftalt med alle; psykoterapeut, bostøtte og forældre at jeg så småt skal til at være mere og mere i min egen lejlighed.. På en måde skræmmer det mig virkelig meget, men jeg ved at jeg må konfrontere min angst, ikke ignorere mine tanker og jeg må give efter for mine følelser.. Jeg ved at jeg får det dårligt når jeg flytter hjem, fordi jeg skal det hele selv..

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal skrive, men hey! jeg fik skrevet lidt :)


Jeg elsker den hest og hun gør mig så stolt <3

1 kommentar:

  1. Jeg kom læige forbi din blog.
    Rigtig godt billede.
    Smuk hest.
    Vi har også heste, men de siger mig ikke så meget. Jeg nyder bare synet af dem. Jeg er bange for heste. Jeg ville gerne at jeg turde komme dem nær, men det lærer jeg aldrig.
    Tak for kigget.

    SvarSlet