søndag den 15. juli 2012

Sommer i Tyrol

I morgen vender min familie og jeg snuden sydpå og kører mod Tyrol :D Jeg glæder mig rigtig meget! Jeg sidder lige nu og hører musikken fra "Sommer i Tyrol" for at varme lidt op og komme i den rette stemning. Ikke fordi jeg behøver hjælp til at komme i tyroler-stemning, for jeg er faktisk helt vild med lederhosen og dirndl (som kjolen vistnok hedder) og hele stemningen, der er over alperne. Det er jo nok heller ikke helt tilfældigt at mit yndlings "gå-i-byen-sted" er Heidis Bier Bar :D
Jer meget frem til at køre i bjergene og nyde udsigten; de fine huse med de små brune skodder for vinduerne og tyrolerpelagonierne væltende ud over de obligatoriske balkoner og ikke mindst en masse alpe-køer eller alpen-kühe(som de hedder i min familie), som ligger og tygger drøv og nyder livet.


Susse Vold, Dirch Passer og Lone Hertz under indspilningerne til Sommer i Tyrol :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar