mandag den 11. juni 2012

Åbent hus

 I lørdags holdte vi åbent hus i rideklubben. Det var en virkelig hyggelig dag og der kom flere mennesker end vi havde regnet med. Der er en 8-10 stykker, der skal have en prøvetime, så det er bare super godt :)
Det var alt i alt en dejlig dag og stemningen i hallen var rigtig go. Vi hyggede os allesammen med en masse hestesnak, bagvendt ridning og kage. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvordan jeg ville ha det, hvis jeg ikke havde fået Serafina og ikke havde lært alle de dejlige mennesker at kende!


 Sej pige rider uden hænder   : )

 Seje  Mia  <3

 Laura på Duchess og Annika på Lady Dee varmer  op   :)

 Gang i den !

  Sød og glad lille pige  :)

 Silke ved godt at hun ikke må gå ud af hallen.

 Vi har lavet en hestebog, hvor man får en smily hver gang man har lært noget nyt !

 Mia og Line er meget dygtige :D  

 Sille og Tarsan giver en lille pige en løbetur :) 

 Jeg  lavede MORK-kager og fik endelig prøvet  mit småkage-stempel    :D  

3 kommentarer:

  1. hvor ser det hyggeligt ud! det får mig til at ønske, at jeg var en lille pige, så jeg også kunne få smiley'er i min hestebog når jeg lærte noget nyt. :) jeg savner nok bare at ride i det hele taget, heheh. småkagerne ser virkelig prof ud, det ligner jo noget fra en kogebog! seje mette.

    SvarSlet
  2. Du må komme herover snart så du kan komme ud og ride :)
    Tusind tak søde Rannvá, det varmer :)

    SvarSlet
  3. Dejligt at du har haft en god dag søde :)

    SvarSlet