søndag den 29. april 2012

Willemoes

Jeg har slet ikke fået blogget om min nye lille hest! Grunden til det er at min computer ikke virker for tiden - den er vist angrebet af virus eller også er det fordi jeg spildte vand ud over den. Jeg vil helst ikke tænke på det!
Men lige nu er jeg ovre hos mine forældre, så kan lige få blogget lidt!


Men men men mandag d 9. april fødte min elskede hest Serafina verdens smukkeste lille hingstebasse som jeg har døbt Willemoes. Han er mit lille mirakel; tænk at jeg har mit eget føl. Og tænk at her knap 3 uger efter han blev født er han bare så stor og selvstændig. Han vokser rigtig meget, nogen dage kan man ligefrem se det fra dag til dag!

Jeg skriver ikke mere lige nu, skal nemlig op til mine mulehoveder nu, men I skal da ikke snydes for lidt billeder af ham <3







3 kommentarer:

  1. Han er så smuk Mette. Glæder mig til at se ham en dag sammen med Alberte

    SvarSlet
  2. Hold KÆÆÆÆÆFT hvor er han bare nuttet. Glæder mig også meget til at møde ham.

    SvarSlet